בית חלומות שהופך למציאות

בשבוע שעבר נערך כנס לקראת מסירת הפרויקט המיוחד ביישוב אשכולות וילות הכוללות בריכה יאוכלסו ממש בקרוב. 64 יחידות כבר נמכרו ותכף מתחילים את שלב ב'

בשבוע שעבר נערך כנס הכנה לקראת מסירת הוילות בפרויקט קונספט אשכולות של חברת “ארזים” (ג.י.א), מדובר בפרויקט נדל”ן ביישוב שמצליח ומחזק את המפעל ההתיישבותי בדרום הארץ.
כל 64 יחידות כבר נמכרו ובקרוב מתוכננת לצאת אל הפועל שלב ב’ שהוא שלוחה נוספת שתכלול 66 יחידות חדשות באותה המתכונת ההרחבה החדשה תיבנה צפונית ל-64 היחידות שנמכרו.

היישוב אשכולות הוקם לפני עשרים שנה צפונית לבאר-שבע, בסמוך ליישובים להבים, עומר ומיתר. הממשלה את אשכולות כחלק מ”יישובי עדיפות” – הגדרה אשר תעניק ליישוב מגוון הטבות, מענקים והעדפות.

לפני שנתיים יצאה חברת “ארזים” (ג.י.א) עם פרויקט ייחודי שיועד להרחבת היישוב. תוך עשרה ימים בלבד נמכרו יותר ממחצית מהמגרשים המיועדים לבניית ווילות עם בריכת שחיה. “החזון שלנו הוא לשלש את גודל היישוב הייחודי והאיכותי הזה וזאת בזכות עבודות תשתית ברמה הגבוהה ביותר”. מסביר איתן אפוד – מנכ״ל חברת ארזים. “אנחנו מעריכים כי הביקוש הגבוה לרכישת הוילות נובע מכך שאנו מציעים את הוילות הכוללות בריכת שחייה במחיר נמוך מאוד לעומת מחירי הנדל”ן בישראל”.

רק לשם ההשוואה, וילות ביישוב הקרוב מיתר נמכרות במחירים
של 2.5-3. מיליון ₪, בעוד המחירים בפרויקט החדש באשכולות כולל בריכת שחייה פרטית לכל יחידה ינועו במחיר של החל מ-1.550מיליון ₪.

NO COMMENTS

LEAVE A REPLY